آموزش خیاطی آسان

آموزش خیاطی با متد پور عزیز

آموزش خیاطی آسان

۱۵۸ بازديد

آموزش خیاطی آسان

خیاطی هنری دیرینه در سرزمین کهن ماست، اقوام مختلف و تنوع جغرافیایی در تاریخ این سرزمین، همواره با تنوع لباس به عنوان شاخصی از قوم ها معرفی شده اند، لباس پادشاهان ایران، همسران آنها و افراد بلند پایه در دربار، سمبلی برای تبعیت مردم از طراحی و مد و لباس بود، موضوعی که امروز به عنوان هنر صنعت مد و لباس معروف است .

در آینده ای که تصویر آن از هم اکنون ترسیم شده، بخش اعظم نیاز جامعه را لباس های خاصی شکل خواهد داد که نه در بخش صنعت پوشاک، بلکه در بخش هنر خیاطی و طراحی لباس شکل خواهد گرفت، در برهه ای از زمان، واردات لباس های اروپایی و ترکیه ای بازار پوشاک خاص ایرانی را از هویت بومی خود خارج کرده بود، اما نیاز به خاص پوشی در میان بانوان و آقایان باز هم هنر خیاطی را در کشور ما شکوفا کرده است .

آموزش خیاطی، آموزشگاه خیاطی، آموزش طراحی لباس و آموزشگاه طراحی لباس جزء پر بازدید ترین جستجو ها در این حوزه درگوگل است، بی شک بسیاری از جوانان به خوبی دریافته اند که هنر خیاطی و طراحی لباس آینده ای مفید و پر سود خواهد داشت .

مهم است که برای یادگیری خیاطی در کنار اساتید مجرب و کارآزموده کسب تجربه و مهارت کنید، حتما دغدغه بسیار ی از شما یافتن آموزشگاهی است که استانداردهای بالا،  بهره گیری از اساتید مجرب و همچنین زیرساخت های آموزشی مناسب داشته باشد، ما به شما تیمی جوان و مجرب که رویاهای بزرگی در هنر صنعت خیاطی و مد و لباس در سر دارد را پیشنهاد می کنیم.

آموزش طراحی لباس 

خیاطی فرایند تبدیل طراحی به محصول است، بی شک خیاطی بدون طراحی لباس با آخرین متد روز دنیا و متاثر از فرهنگ کشور موضوعی ناقص است. در مد و لباس، طراحی لباس رکن اصلی خلاقیت است، این روزها طراحان لباس مشهوری در سرتاسر جهان هستند که بواسطه طراحی های خلاقانه صاحب ثروت سرشاری شده اند، طراحانی که در استخدام برندهای بزرگ جهان هستند یا خود طراح و تولید کننده لباس نهایی هستند .

در کشور ما طراحان خبره کم نیستند، اما ظرفیت جامعه 80 میلیونی و بازارهای کشورهای همسایه، ظرفیت بسیار مناسبی برای طراحی و تولید لباس های فاخر را در اختیار علاقمندان این حوزه قرار داده است، زنجیره طراحی، خیاطی و عرضه محصول، زنجیره بسیار پولسازی است که به دلیل آمیختگی با هنر ، مخاطبان فراوانی دارد،  به عنوان آموزشگاهی پیشرو در حوزه آموزش طراحی لباسفعالیت های چشمگیری طی سالهای اخیر داشته است، بیش از 500 هنر جوی طراحی لباس طی 3 سال در آموزش طراحی لباس دیده و جذب بازار کار شده اند


http://raymondkaod47036.ezblogz.com/17561754/

http://lukassplg71594.blogs-service.com/17243917/

http://johnathanwlbo92581.bluxeblog.com/17807248/

http://titusrfuj69258.mpeblog.com/11665742/

انواع متدهای خیاطی:

1- متد خیاطی گرلاوین
روشی است که درآن تمام قسمت های بدن سایز میشود. گرلاوین یکی از قدیمی ترین متدهای خیاطی می باشد. این روش کمی پیچیده است اما با توجه به دقیق بودن الگو در روش گرلاوین، می توانید با یک اندازه گیری صحیح، لباس های خوش فرم و شیک برای همه اندام ها بدوزید و از خیاطی خود لذت ببرید.

2- متد خیاطی مولر
متد مولر برگرفته شده از روش خیاطی آلمانی هاست. در واقع چون سایز بدن آلمانی ها و ایرانی ها به هم نزدیک است این متد چند سالی است که وارد ایران شده و در آموزشگاهها و دانشگاه ها تدریس می شود و بکار برده می شود. متد مولر پیچیدگی و ظرافت کمتری دارد و در عین حال بسیار دقیق است. این روش بدلیل رسم الگوهای مختلف در اول کار، دوختی بی نقص و دقیقی را به شما در آخر کار تحویل می دهد که در بسیاری از موارد حتی نیاز به پرو لباس نباشد. می توان گفت این روش یکی از بهترین متدها برای خیاطی می باشد که به همه پیشنهاد می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.